Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low cost din Europa Centrală şi de Est, vine cu vești. Introducerea noului serviciu Flexible Travel Partner” care le va permite clienților să efectueze o nouă rezervare fără să includă numele tuturor pasagerilor la acel moment.

Ideea este foarte bună, mai ales că toată lumea stă cu ochii pe ofertele reduse pentru destinațiile în care visează să ajungă sau să le revadă. Iar când nu știi exact pe cine vei lua cu tine, atunci ideea e și mai potrivită.

La momentul achiziţionării Flexible Travel Partner, călătorii WIZZ trebuie să furnizeze doar un singur nume, dar pot rezerva bilete pentru până la nouă alţi pasageri fără să le includă însă şi numele.

Clienții pot furniza celelalte nume în orice alt moment accesând rezervarea online, înainte de termenul limită pentru check-inul electronic. Noul serviciu este disponibil pentru o taxă de numai 47 de RON/pasager/zbor. Mai multe informaţii despre această facilitate, dar şi despre termeni şi condiţii pot fi găsite accesând https://wizzair.com/ro-ro/informatii-si-servicii/servicii-wizz/partener-de-calatorie-flexibil#/)

Anunţul de astăzi vine la scurt timp după lansarea celui mai inovator serviciu WIZZ, Fare Lock, care le permite pasagerilor să îşi blocheze preţul selectat pentru o perioadă de 48 de ore. Compania aeriană oferă, de asemenea, alte servicii care îi ajută pe clienți să profite la maximum de călătoria cu Wizz Air – detalii despre aceste produse sunt disponibile pe wizzair.com.

“În urma introducerii recente a serviciului Fare Lock suntem încântați să anunțăm adăugarea unui alt serviciu inovator în portofoliul nostru de produse în continuă creștere. Flexibilitatea devine din ce în ce mai importantă atât pentru călătoriile de afaceri, cât și pentru cele de plăcere. Cu noul serviciu Flexible Travel Partner pasagerii pot amâna până aproape de data zborului cu cine vor călători și, totodată, îşi pot bloca cele mai mici preţuri posibile. Continuăm să monitorizăm preferinţele consumatorilor şi să construim produse adaptate nevoilor lor”, George Michalopoulos, Wizz Air Chief Commercial Officer.