Remix Second Hand, un retailer online care operează în Polonia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Cehia și Bulgaria, lansează un nou proiect în România – „Vinde către Remix”. Asta înseamnă că dacă alegi să vinzi astfel tot ce nu mai îmbraci, fie că sunt articole de îmbrăcăminte sau accesorii,  vei avea nu doar mai mult loc în garderobă, dar şi un profit. Campania  „Vinde către Remix” a fost lansată în Bulgaria în luna iulie 2017, iar pe piața românească va fi lansată pe 9 octombrie.

Proiectul inițiat de Remix se adresează tuturor celor care au în dulapul lor piese vestimentare pe care nu le mai poartă sau pe care nu le-au purtat niciodată.

Cum faci?!

Mecanismul campaniei este simplu: utilizatorii solicită un REmix Bag prin intermediul contului de pe remixshop.com (ce le va fi livrat gratuit), în care vor putea introduce articolele de îmbrăcăminte care corespund criteriilor descrise pe site, le vor trimite înapoi la Remix (din nou gratuit), după care acestea vor fi sortate și evaluate. Produsele aprobate vor fi fotografiate și publicate pe site, spre vânzare. Odată vândute, proprietarii lor vor primi un procent din preț.

„Majoritatea oamenilor dețin haine frumoase pe care nu le mai poartă din diferite motive, dar dăruirea, donarea sau revânzarea lor poate fi o sarcină dificilă, consumatoare de timp. De la bun început, business-ul nostru a avut în centrul atenției procesul de reciclare și credem că, oferind hainelor o viață mai lungă, ajutăm mediul înconjurător”, spun reprezentanții Remix.

Compania Remix este prezentă în România din 2014. De la lansare și până în prezent, piața din România a crescut semnificativ, reprezentând aproximativ 30% din veniturile companiei. Astfel, România este a doua cea mai importantă piață după Bulgaria. Cel mai scump produs vândut prin remixshop.com, o blană de blană Gucci, a fost achiziționată de un client român pentru aproximativ 1.100 de euro.

În urma incidentului de vara trecută, atunci când depozitul principal al Remix a luat foc, compania a pierdut majoritatea produselor pe care le comercializează în mai multe țări din UE. În ciuda daunelor suferite după incendiu, compania a reușit să reia rapid activitatea și să continue să se extindă.