Când alţii au ales să renunţe să mai facă afaceri, după ce au simţit gustul amar al eşecului, Rareş s-a ambiţionat să continue. Nu a mai vrut nici în ruptul capului să se întoarcă la statutul de angajat aşa că s-a înrădăcinat tot mai zdravăn în tabăra antreprenorilor.

Rareş Bănescu a venit cu o inovaţie în mediul online, iar aplicaţia sa i-a asigurat succesul şi nu pe termen scurt. A creat un soft care le permite companiilor din industria comerţului online să interacţioneze personalizat cu vizitatorii, în funcţie de ce anume caută pe site-urile respective. De aici, a pus bazele unei afaceri care s-a extins pe meleagurile americane, în Los Angeles şi care continuă să crească.

Rareş are 31 de ani şi are o doză de optimism cît să ajungă şi pentru cei din jurul său. Acum este un antreprenor de succes, dar drumul până aici nu a fost simplu. A fost pasionat de vânzări de când se ştie iar comerţul online l-a pasionat cel mai mult.

Nemulţumirile de la locul de muncă şi setea de a face mai mult l-au determinat să facă pasul cel mare. Primele două afaceri au fost un eşec dar faptul că nu a reuşit atunci nu l-a descurajat. A continuat şi aşa a pus pe picioare proiectul care astăzi se bucură de succes. A dezvoltat un produs menit să-i ajute în afaceri pe cei care vând online.

O aplicaţie care a fost repede apreciată în rândul marilor retaileri din mediul online ale căror venituri generate sunt acum de peste 75.000.000 euro pentru mai mult de 1.300 clienţi din întreaga lume. Rareş a pornit singur afacerea.

Acum, Rareş lucrează cu clienţi din România dar şi din Bulgaria, Polonia, Rusia, Letonia, Lituania, Estonia, India, Vietnam şi chiar Statele Unite ale Americii.

De altfel, pe meleagurile americane deschizând un birou al companiei sale, mai exact în Los Angeles. De la produs, tânărul antreprenor a creat şi o agenţie care să le vină în ajutor anumitor clienţi să implementeze soft-ul creat.

Cifra de afaceri se ridică acum la 2,7 milioane de lei şi speră să ajungă la 9 milioane de lei în acest an. O companie pe care Rareş nu vrea să o transforme într-o corporaţie. Lipsa de încredere în propriile forţe şi teama de eşec sunt cele două blocaje care-i ţin captivi pe mulţi dintre tinerii români să devină antreprenori şi astfel renunţă la visul lor. Pentru ei, Rareş are şi un sfat.

Chiar dacă afacerea îi ocupă aproape tot timpul lui Rareş, când vrea să evadeze… reuşeşte şi atunci se-ntoarce la pasiunile sale: scufundările şi motociclismul. Şi dincolo de ele, tânărul antreprenor se pregăteşte să devină tată pentru prima dată.