Că îmi place brandul MK la nebunie, ştiţi deja. Încă nu am găsit un motiv de cârcoteală şi nici nu cred că se va întâmpla acest lucru, atât timp cât vor continua ce fac acum.

Ce vreau să vă spun este că o româncă, frumuşică foc, este imaginea oficială, internaţională, a brandului Michael Kors. Andreea Diaconu a început să lucreze cu MK din toamna anului trecut.

Am fost plăcut surprinsă să văd în filmuleţul pe care l-am încărcat aici pentru voi, cum Andreea îşi începe conversaţia în română.

Ok, o să spuneţi, ce mare chestie. Păi este pentru că fata aceasta nu îşi neagă originile. Şi chiar dacă a fost o strategie de marketing, tot sunt apreciativă la această iniţiativă.

Urmăriţi mai jos discuţia pe care Andreea o poartă cu designerul Michael Kors.

Enjoy!

 

Uite aici şi reclama pentru noul smartwatch Michael Kors în care Andreea este protagonistă.